FESTIWAL PROJEKTÓW SZKOLNYCH


To już tradycja naszej szkoły, że w ostatnim tygodniu każdego roku szkolnego odbywa się przegląd projektów przygotowanych przez uczniów klas siódmych. Cały rok czekamy na niego z niecierpliwością. Czym nas uczniowie zaskoczą, jakie postawili sobie wyzwania? W tym roku szkolnym FESTIWAL PROJEKTÓW SZKOLNYCH odbył się 22 czerwca 2022r. Obejrzeliśmy siedem projektów przygotowanych przez uczniów klasy VII a i VII b pod opieką wybranych przez siebie nauczycieli.Były to następujące projekty:

Uczniowie OpiekunTemat projektu
Kinga Beinek
Marcelina Żółtek
Marta Głoszkowska
Hanna Szymańska
Monika JąkalskaJak się ubrać w książkę?
Zofia Szepelak
Nadia Markiewicz
Kamil Werkowski
Michał Janik
Karolina BudnaAngielski- językiem świata.
Nikodem Paściak
Kuba Trzciński
Dominika Mijalska
Stanisław Kubicka
Julia Nowicka
Bożena DziardzielJak to z człowiekiem było?
Magdalena Lingowska
Zuzanna Janiak
Wojciech Adamski
Antoni Ziajka
Julia Walczak
Ilona WalerysiakZadawać czy nie zadawać uczniom prace domowe?
Anna Wejman
Maja Głuchowska
Maja Przybylska
Agata Robak
Kamila Borek Z nauką słówek nie zwlekajmy i w przyszłości wymiatajmy!
Anna Wróblewska
Gabriela Lewandowska
Maria Gorzelańczyk
Krzysztof Jacolik
Mikołaj Jasiński
Alina MichalskaCiekawe zjawiska fizyczne – pioruny.
Wiktor Nowak
Jakub Kozioł
Wiktor Grzelczyk
Bartosz Grzelczyk
Artur ŚwiątekWpływ sportu na ludzkie zdrowie.

Prezentacje projektów oceniała komisja w składzie: Pani dyrektor Katarzyna Wojciechowska i Pani Dorota Mazurkiewicz – Grzanka. Sponsorem nagród była Rada Rodziców.

I miejsce zajął projekt: Jak się ubrać w książkę? I ten sam projekt zwyciężył również w głosowaniu publiczności. Autorzy tego projektu otrzymali dwie główne nagrody.
II miejsce zajął projekt: Z nauką słówek nie zwlekajmy i w przyszłości wymiatajmy!
III miejsce zajęły trzy projekty: Jak to z człowiekiem było?, Zadawać czy nie zadawać
uczniom prace domowe?, Angielski- językiem świata.
Dwa zespoły otrzymały wyróżnienia: Wpływ sportu na ludzkie zdrowie oraz Ciekawe
zjawiska fizyczne – pioruny.
Dzięki projektom edukacyjnym uczniowie uczą się współpracy w grupie, odpowiedzialności i samodzielności, ale również odkrywają swoje talenty i kompetencje. Projekt daje uczniom szansę wykazania się, zaprezentowania swoich mocnych stron, ale również odkrycia obszarów, w których nie czują się mocni.

Koordynator szkolnych projektów: I. Walerysiak