DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI

Deklaracja dostępności Strona internetowa Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Żychlinie

Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Żychlinie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Strona internetowa Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Żychlinie.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Treści niedostępne

  • 1.3.1 – Informacje i relacje;
  • 1.4.11 – Kontrast elementów nietekstowych;
  • 2.2.1 – Dostosowanie czasu;
  • 2.2.2 – Pauza, zatrzymanie, ukrycie;
  • 2.4.1 – Możliwość pominięcia bloków;
  • 2.4.6 – Nagłówki i etykiety;
  • 4.1.1 – Poprawność kodu;
  • 4.1.2 – Nazwa, rola, wartość.

Wyłączenia

  • brak

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia:
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Pobierz Raport z wynikami przeglądu dostępności.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Renata Ganowicz-Muszyńska.
  • E-mail: spzychlin@stare-miasto.pl
  • Telefon: 632442571

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Dyrektor Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Żychlinie
  • Adres: ul. Parkowa 11, 62-571 Stare Miasto
  • E-mail: spzychlin@stare-miasto.pl
  • Telefon: 632442571

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Wejścia do budynku:

  • wejście główne:  dostępne dla osób z niepełnosprawnością ruchową; do budynku prowadzą schody oraz podjazd,
  • wejście boczne i od strony boiska niedostępne dla osób z niepełnosprawnością ruchową.

Szkoła posiada miejsca parkingowe bez oznaczeń dla osób niepełnosprawnych.

Osoba z psem asystującym może bez przeszkód wejść do budynku Szkoły.

Brak możliwości tłumaczenia języka migowego.

Osoba niepełnosprawna ma możliwość wstępu do budynku z psem asystującym.

Szkoła nie posiada toalet dostosowanych do osób niepełnosprawnych.


SPRAWOZDANIE Z AUDYTU WEWNĘTRZNEGO (715KB, PDF)

Skip to content