To już tradycja naszej szkoły, że w ostatnim tygodniu każdego roku szkolnego odbywa się przegląd projektów przygotowanych przez uczniów klas siódmych. Cały rok czekamy na niego z niecierpliwością. Czym nas uczniowie zaskoczą, jakie postawili sobie wyzwania? W tym roku szkolnym FESTIWAL PROJEKTÓW SZKOLNYCH odbył się 22 czerwca 2022r. Obejrzeliśmy siedem projektów przygotowanych przez uczniów klasy VII a i VII b pod opieką wybranych przez siebie nauczycieli.Były to następujące projekty:
Uczniowie | Opiekun | Temat projektu |
Kinga Beinek Marcelina Żółtek Marta Głoszkowska Hanna Szymańska | Monika Jąkalska | Jak się ubrać w książkę? |
Zofia Szepelak Nadia Markiewicz Kamil Werkowski Michał Janik | Karolina Budna | Angielski- językiem świata. |
Nikodem Paściak Kuba Trzciński Dominika Mijalska Stanisław Kubicka Julia Nowicka | Bożena Dziardziel | Jak to z człowiekiem było? |
Magdalena Lingowska Zuzanna Janiak Wojciech Adamski Antoni Ziajka Julia Walczak | Ilona Walerysiak | Zadawać czy nie zadawać uczniom prace domowe? |
Anna Wejman Maja Głuchowska Maja Przybylska Agata Robak | Kamila Borek | Z nauką słówek nie zwlekajmy i w przyszłości wymiatajmy! |
Anna Wróblewska Gabriela Lewandowska Maria Gorzelańczyk Krzysztof Jacolik Mikołaj Jasiński | Alina Michalska | Ciekawe zjawiska fizyczne – pioruny. |
Wiktor Nowak Jakub Kozioł Wiktor Grzelczyk Bartosz Grzelczyk | Artur Świątek | Wpływ sportu na ludzkie zdrowie. |
Prezentacje projektów oceniała komisja w składzie: Pani dyrektor Katarzyna Wojciechowska i Pani Dorota Mazurkiewicz – Grzanka. Sponsorem nagród była Rada Rodziców.
I miejsce zajął projekt: Jak się ubrać w książkę? I ten sam projekt zwyciężył również w głosowaniu publiczności. Autorzy tego projektu otrzymali dwie główne nagrody.
II miejsce zajął projekt: Z nauką słówek nie zwlekajmy i w przyszłości wymiatajmy!
III miejsce zajęły trzy projekty: Jak to z człowiekiem było?, Zadawać czy nie zadawać
uczniom prace domowe?, Angielski- językiem świata.
Dwa zespoły otrzymały wyróżnienia: Wpływ sportu na ludzkie zdrowie oraz Ciekawe
zjawiska fizyczne – pioruny.
Dzięki projektom edukacyjnym uczniowie uczą się współpracy w grupie, odpowiedzialności i samodzielności, ale również odkrywają swoje talenty i kompetencje. Projekt daje uczniom szansę wykazania się, zaprezentowania swoich mocnych stron, ale również odkrycia obszarów, w których nie czują się mocni.
Koordynator szkolnych projektów: I. Walerysiak