W marcu, nasi uczniowie wielokrotnie brali udział w różnego typu zajęciach, podczas których używali sprzętu zakupionego w ramach programu #LaboratoriaPrzyszłości #laboratoriaprzyszlosci. Klasa V, z pomocą modelu wydrukowanego na drukarce 3D, poznawała budowę i czynności życiowe grzybów. Uczniowie klasy IIb odtworzyli wjazd Pana Jezusa do Jerozolimy, a drogę stworzyli z puzzli do ozobota.
Te małe robociki były także używane przez klasy IV i VIa na lekcji matematyki. Zadaniem uczniów było zaprojektowanie trasy dla ozobota, aby ten dotarł do mety, poruszając się po kolejnych cyfrach kodu. Klasy III, kodując trasę dla ozobotów, wykonały projekt ‘’My typical day”, którego celem było powtórzenie słownictwa, związanego z czynnościami wykonywanymi każdego dnia. Uczniowie klasy IIIb puścili wodze fantazji i w parach redagowali opowiadanie, w którym główną postacią była Pani Wiosna – ozobot. Nie zabrakło też zajęć z wykorzystaniem Photona, za pomocą którego uczniowie klasy VII programowali dyktando językowe, które utrwalało podawanie i rozumienie czasu zegarowego. Robot Photon pierwszy raz przemówił w języku niemieckim. Były także wyścigi Photonów. Aparat fotograficzny, zakupiony w ramach programu #LaboratoriaPrzyszłości #laboratoriaprzyszlosci, posłużył klasie VIb do wykonania zdjęć, podsumowujących klasowy projekt „Z bogami greckimi za pan brat”. Uczniowie klasy V przeprowadzili wywiady z bogami olimpijskimi, kończąc swoją przygodę z mitologią grecką. Pierwszaki poznały zawód fotografa i historię fotografii. Wiedzą już też do czego służy statyw. Klasa IIa wybrała się na poszukiwanie oznak wiosny, uwieczniając jej zwiastuny aparatem.
W tym miesiącu pomocne okazały się także wagi. Klasa Ia poznała różne rodzaje wag,
a Samorząd Uczniowski użył ich do zważenia groszy z akcji „Góra Grosza”.